fbpx

Haugipüügivõistluse Estlant Virtuaalhaug 2020 esimene päev

Haugipüügivõistlus

Kannatlikus on kalameeste voorus. Just praegu tulin sellise mõtte peale, sest kuidagi on ju vaja välja vabandada see, et ma oma juunikuu kalastusseiklusi pole ikka veel Sinuni toonud. Igatahes peaks nüüd olema piinad lõpetatud – vähemalt osaliselt!

Selle postitusega jõuab Sinuni esimene osa minu juunikuu põnevamatest kalamehejutudest, mis pajatavad ühest vingest haugipüügivõistlusest nimega Estlant Virtuaalhaug 2020.

Kui Sa veel ei tea, siis juuni esimesel nädalavahetusel (5-7.06) toimus Estlandi eestvedamisel üks küllalki moderne haugipüügivõistlus Estlant Virtuaalhaug 2020. Kaasaegseks tegi mõõduvõtmise see, et tegemist oli läbi interneti korraldatud võistlusega, ning püügiveekogu polnud nö. klassikaliselt piiratud.

Ainuke regionaalne nõue oli see, et haugilomp peab jääma Eestimaa pinnale. Teine väike konks ürituse juures oli veel. Kupuvahte tuli püüda just Estlandi uutes värvides hõrgutistega. Landimeistrid esitlesid kevadel omi uusi värvikombosid ja eks see lisakonks oli turunduslik kavalus, et neid rahvale tutvustada.

Innovaatilisuse puudumises ei saa korraldajaid küll süüdistada. Võistluselt leidis põnevaid alamkategooriad ja muid mängulisi ülesanded, nagu näiteks täpse mõõdu kategooriad ja prügikoristuse aktsioonid, kuid eks see kõik tegi ka reeglite järgmises parajalt segaseks.

Siiski polnud miski ülepea keeruline ja eks see oligi meestel esimene võistlusekorraldus. Kindlasti pandi siit (peale teravate konksude) üht-teist järgmiseks Virtuaalhaugiks kõrva taha.

Planeeri ja teosta

Kui nüüd liikuda minu võistlusseikluste juurde, siis ma pean esmalt vabandma nende ees, kes ootasid taas detailset kirjutatud postitust. Seda seekord ei tule. Selleks on ka oma lihtne põhjus.

Seekord on mul Sulle pakkuda küllaltki detailne ja emotsiooni täis vlogi, sestap ei näinud ma suurt mõtet hakata sama sisu lihtsalt tekstiks vormistama. Tõsi, natuke  võib süüdistada ka aja nappust ja oma laiskust, sest ühe blogipostituse kirjutamine on üks paganama pikk protsess.

Igatahes, haugipüügivõi(s)tlusesse läksime me lahingpaarina – mina ja John. Skautisime põgusalt lahingvälja ja kuskil nädal enne otsustasime, et meie sõjatandriks saab Vormsi rannik.

Selle valiku strateegiline tagamõtet oli lihtne – ilmselt on Saaremaa püüdjatest ülerahvastatud ja sisemaal ega põhjarannikul me püüda ei tahtnud ning Hiiumaa haugipüügist ei tea me suurt midagi. Seega jäigi sõelale Vormsi.

Ostsime reaalselt viimase praamikoha, pakkisime kummipaadi, kahlakad, telgi ja ülejäänud särgid-värgid autosse ning põrutasime laupäeval hommikuse praamiga Vormsile.

Seda, milliseks meil esimene päev kujunes vaata juba oma silmaga vlogist. Teise päeva materjalid ilmuvad juba peagi uues postituses.

Estlandi uued värvid

Minu lahingmoon. Tänud, Tanel!

Kokkuvõtvat infot

Kuupäev: 6. juuni

Ilm: Juba hommikul puhus arvestatav kagutuul, mis õhtupoolikuks edelasse keeras ning kohati kuni 17m/s puhuvaks maruks kasvas. Lõuna paiku tuli ka mehine sahmaks vihma.

Püügiviis: Püüdsime nii spinningutega vees kahlates, kui ka paadis loksudes.

Varustus: Ridvaks DAM Effzett Nova Spin 15-53g. Rulliks vana Shimano Nexave 2500SRC. Nööriks Berkley X9 0,17mm.

Tegijad landid: Minul töötas punane-must Saaare Slaider ja Johni vaieldamatu lemmik oli punane-höbe Slaider.

Saak: Kuskil 11-12 püügitunniga saime kümmekond haugi millest suurim oli vast 1,5kg.

Estlandi uued värvid leiad SIIT

Kõik minu eelnevad kalastusseiklused leiad SIIT.

Küsimused tulista kommentaaridesse ja kui Sind teema kõnetas, siis palun, jaga postitust ka oma hea kalasemuga! Seda saad kiirelt teha, klikates pisut allpool olevatele sotsiaalmeedia ikoonidele.

Aitäh!

Sulle meeldis see postitus? Liitu meie kalastusseiklejate armeega ja ole esimesena kursis kõigi meie tegemistega. Telli endale kõige seiklusrikkam uudiskiri SIIT!